Píšte kedykoľvek
Na našom e-shope zaplatíte týmito spôsobmi: - dobierkou (1€, avšak pri objednávke nad 50€ máte doručenie zdarma) - platba prevodom (zdarma) - platba GP WebPay (zdarma)
Kuriérskou spoločnosťou je doručenie najrýchlejšie vtedy, ak sa jedná o priame zaplatenie GP WebPay, PayPal alebo dobierkou. Doručenie je zvyčajne do 24 hodín pre objednávky vytvorené do 11:00. Ak zvolíte slovenskú poštu, doručenie trvá 2 až 4 dni. Keďže sa jedná o externé firmy, za ich konanie nezodpovedáme. Každopádne nás neváhajte kontaktovať na info@glowup.sk v prípade komplikácií s doručovacou spoločnosťou. Budeme sa snažiť Váš problém vyriešiť reklamáciou a s prozákazníckym prístupom, aby ste Vy ako zákazník, bol spokojný.
Na výber máte z možnosti doručenia: - Slovenkou poštou (3,30€, avšak pri objednávke nad 50€ máte doručenie zdarma, trvá 2-4 dni) - kuriérskou spoločnosťou DPD (3€, avšak pri objednávke nad 50€ máte doručenie zdarma, doručenie do 24 hodín s platbou okamžite online alebo dobierkou)
Na našom e-shope www.glowup.sk predávame výhradne originálne a certifikované produkty od priamych dodávateľov. V prípade, že ste si originalitou svojho výrobku neni istý, kontaktujte nás a my Vás podrobnejšie uistíme :-)
Jednoznačne sme tu od toho, aby sme nášmu každému zákazníkovi, nech je danou osobou muž či žena, pomohli zorientovať sa a poradiť čo najdôslednejšie tak, aby ste s konečnými produktami bol/a spokojná/ý. Naše dlhoročné znalosti a certifikovaná kolegyňa Nina Vám s láskou a s porozumením vyberie to najlepšie pre Vás, nech je Váš problém akýkoľvek. Kontaktovať nás môžte na sociálnych sieťach Instagramu, Facebooku pod nickom @glowup.sk alebo na emaile info@glowup.sk a online chate, ktorý sa nachádza priamo na našom e-shope vpravo dole :-)
Každá kategória má svoj popis, ako si najlepšie vybrať, ktorý pre Vás nachystala naša kolegyňa Nina s dlhoročnými skúsenosťami. Zároveň majú jednotlivé produkty jedinečné popisky a postupy, aby ste si ich vedeli vybrať aj sami. Ak si však neviete vybrať, kontaktujte nás na sociálnych sieťach Instagramu, Facebooku pod nickom @glowup.sk alebo na emaile info@glowup.sk a online chate, ktorý sa nachádza priamo na našom e-shope vpravo dole :-)
Reklamácia u nás je naozaj veľmi jednoduchá a rýchla. Stačí ak nám napíšete na ktorýkoľvek komunikačný kanál a poradíme Vám ako postupovať. Reklamáciu voľte v prípade, ak Vám prišiel produkt znehodnotený výrobou alebo prepravou. Reklamačný formulár nájdete tu: https://nakupujbezpecne.sk/docs/form/reklamacia.pdf Ak ste nám už reklamáciu oznámili, prosím, urobte nasledovné kroky: 1. Reklamačný formulár vytlačte a vyplňte 2. Produkt, ktorý je poškodený, prosím dôkladne zabaľte a vložte spolu s formulárom do obálky alebo krabičky ( môžte použiť pôvodné obaly) 3. Faktúru nám zasielať nemusíte. Faktúru si dohľadáme v systéme, avšak nezabudnite do formulára vyplniť číslo Vašej objednávky. Reklamácia by sa na základe takýchto nezrovnalostí predĺžila. Na vybavenie Vašej reklamácia máme zo zákona 30 kalendárnych dní, avšak snažíme sa tento problém vyriešiť čo najrýchlejšie, takže Vaša reklamácia môže byť vybavená do menej ako 7 kalendárnych dní od doby doručenia Vašej reklamácie na našu prevádzku. Reklamáciu nerobte v prípade, že chcete produkt len vymeniť alebo vrátiť nepoškodený ani vyskúšaný alebo použitý. Vtedy sa obráťte na možnosť odstúpenia od zmluvy.
Nepoškodený, nepoužitý a nezbavený produkt ochrannej fólie môžte vrátiť do 14 dní od doby doručenia na Vašu adresu. Produkt musí byť opätovne predaja schopný, pretože nechceme žiadnu zákazníčku ukracovať o 100% kvalitu daného produktu. Formulár na odstúpenie od zmluvy nájdete tu: https://nakupujbezpecne.sk/docs/form/odstupenie%20od%20zmluvy.pdf